Downloads

Op deze pagina vindt u verschillende downloads.

Als student kunt u deze downloads gebruiken bij het bestuderen van de lesstof.

Als docent kunt u deze downloads gebruiken in uw lesmateriaal.

De volgende hulpmiddelen zijn beschikbaar:

Formuleblad: een formuleblad op 1 A4 met alle formules die in het boek worden gebruikt, van hoofdstuk 1 tot en met de appendix.

Mindmaps: samenvattingen per hoofdstuk. In één figuur de belangrijkste punten uit het hoofdstuk.

PowerPoints: samenvattingen per hoofdstuk. De belangrijkste onderwerpen en figuren uit het boek samengevat in een uitgebreide PowerPoint presentatie.

Video’s: diverse korte kennisclips over stukjes theorie uit het boek.

Inkijkexemplaar: de eerste pagina’s van het boek. U leest hier over de opzet van het boek, over de auteur, de inhoudsopgave en tevens de samenvatting van hoofdstuk 1, zodat u een goed beeld krijgt van het gehele boek.

Werkboek deel I – Procesmanagement in de praktijk. Een begrippentrainer per hoofdstuk en maar liefst 250 opgaven (inclusief antwoorden) voor de eerste vijf hoofdstukken van Procesmanagement in de praktijk. Alleen te bestellen via deze website!

Werkboek deel II – Procesmanagement in de praktijk. Een begrippentrainer per hoofdstuk en maar liefst 250 opgaven (inclusief antwoorden) voor de hoofdstukken 6 tot en met 10 van Procesmanagement in de praktijk. Dit werkboek is uitverkocht!

Werkboek deel I en II – Procesmanagement in de praktijk. De werkboeken van deel I en II vind je gebundeld terug in deze extra voordelige uitgave! Een begrippentrainer per hoofdstuk en maar liefst 500 opgaven (inclusief antwoorden) voor alle hoofdstukken van Procesmanagement in de praktijk. Alleen te bestellen via deze website!

Disclaimer:

De inhoud van deze downloads is zorgvuldig samengesteld, echter het kan voorkomen dat URL’s of andere informatie waarnaar wordt verwezen, achterhaald of niet meer beschikbaar blijkt te zijn. Hendriks Advies! accepteert hiervoor geen aansprakelijkheid. Wij stellen het uiteraard wel op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele omissies, zodat wij deze informatie kunnen corrigeren, zodat wij studenten en docenten van de juiste informatie kunnen blijven voorzien.